Wisselen van Hosts - Reisverslag uit Lockyer, Australië van Anna-Maria Janssen - WaarBenJij.nu Wisselen van Hosts - Reisverslag uit Lockyer, Australië van Anna-Maria Janssen - WaarBenJij.nu

Wisselen van Hosts

Door: Anna-Maria Janssen

Blijf op de hoogte en volg Anna-Maria

01 Oktober 2013 | Australië, Lockyer

Mijn eerste maanden in Australie waren niet zo fijn en ik ga nu ook van hosts wisselen. Als ik heel eerlijk ben dan heb ik het wel gezien hier en wil ik nu of naar Amerika, Nieuw-Zeeland, Engeland, of gewoon terug naar huis. We zullen zien hoe het in mijn nieuwe gastgezin zal gaan, het zal alleen nog wel twee maanden duren voordat ik uit deze weg mag...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna-Maria

In Australie voor een jaar, living the Aussie life!

Actief sinds 07 Okt. 2013
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 3826

Voorgaande reizen:

23 Juli 2013 - 06 Juni 2014

High School Year Australia

13 April 2014 - 13 April 2014

USA & Canada

13 April 2014 - 13 April 2014

Chicago, Las Vegas

Landen bezocht: